2013. augusztus 11., vasárnap

futás, futás,futás

Közeledik a szeptemberi félmaraton, már nem egész egy hónap van csak hátra!!!!

Az elmúlt pár nap sűrű volt: csütörtökön voltam lépcsőzni (brutálmeleg volt), pénteken drága barátnőm esküvőjén voltunk, ami csúcsszuper volt, de aznap és szombaton az edzés kimaradt. Péntektől máig sokat ettem, katasztrofálisan, ezt ma futáson éreztem is. Holnap visszaállok, mert nem jó a telipocó. Na de, egyszer van esküvője a drágának :)))

ma este nyűgösen , de elindultam futni, be nagypapámig, ott fél óra szünet, aztán vissza. Érdekes , hogy visszafele sokkal jobban megy, könnyedebben, lazábban. Mondjuk az idő is kedvezőbb volt és nem sütött a szemembe a nap sem , mint odafele. De akkor is lassan bemelegedő futó vagyok, szerintem az első hat kilóméter után kezdek könnyedebb lenni.

Már megy az atlétika vb, amit tök jó nézni, nagyon szeretem!!! Kedvencem a magasugrás, meg a mindenféle futások. Egyszerűen hihetetlen, hogy fél óra alatt lefutnak 10 km-t ,meg 2 óra 20 perc alatt (a nők) a komplett maratont. 

Ma felvettem az eltés tárgyaimat is, meg beírtam az órákat a határidőnaplómba, hát sűrű egy év lesz, az biztos. Szeretnék nagyon jól helyt állni!!!!!

Voltam reggel gyüliben is, szuper, hogy elmentem. Az esküvőn is volt egy cuki házaspár, akik ifi vezetők, szeretnék közösségbe is járni ősztől. Az az igazság, hogy annyi mindent szeretnék.......

Nagyon gyorsan telik a nyár......szeretném még kiélvezni! Holnap elmegyek usziba terv szerint, meg este lépcsőzni, kedden barátnőzök, szerdától péntekig családostúl balcsi, aztán hétvége megint itthon. 

Amúgy az esküvő után ma meg tegnap irtózatosan fáradt voltam. Állandóan aludhatnékom és nyomi kedvem volt. még jó, hogy elmentem futni, segített. 

úúú, mondtam, hogy koszorúslány voltam az esküvőn? Azt kell mondjam, hogy a ruha szuperül állt, és nagyon jól mutattunk (és mulattunk) K-al. :))) De mi nem szeretnénk ilyen nagy esküvőt, na de az még a jövő zenéje. 

Mit mondjak még? Tehát holnaptól visszafogott kajálás, jujj de jó is lesz. És B. vett egy medencét a kertbe, még ebben az egy hónapban sokat fogok fetrengeni benne :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése