2013. június 15., szombat

a hosszúfutós nap

reggeli: zabkása, fahéjjal (10kor)
tízórai: tejskávé, korpovit keksz (11 fele)
ebéd: borsóleves, sóska, 1 csirecomb, 1 tojás (1kor)
uzsonna:1 alma, tejeskávé, házi diétás vinetta jégkrém( 2 szelet) (négy és öt között)
vacsora: 2 sz. tk kenyér, 3 sz. csirkesonka, túró, paradicsom (7 után valamivel)
edzés után: 1 túrós palacsinta, 2 dl tej (10kor , este)

edzés: 10 km futás jeeeee- 1 óra 8 perc alatt
- az első 4,5 km nagyon lassan, döcögősen ment, aztán egyre inkább belejöttem,  a végén meg már nagyon jó tempót mentem és megvolt a flow érzés is :)

Ma már szinte teljesen jól tartottam a diétát, szedtem a gyógyszert, kiedzettem magamból a maximumot, büszke vagyok. Remélem rövid idő , és fogyni is elkezdek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése