2013. június 17., hétfő

hétfő

Tegnap pihenőnap volt, ki is használtam, nagyjából a kajázás is jó volt.

ma 
reggeli: 2 tk. kenyér, 4 sz. sonka, zöldség, mustár, kávé 2 tejszínnel
tízórai: 2 tojás, kb 10 dkg csirkesonka, zöldségek, 1 merci csoki
ebéd előtt: 1 gombóc sztracsatella fagyi (tölcsér nélkül)
ebéd: tejfölös-almás káposztasaláta (nem volt itthon joghurt), 20 dkg grilletett csirkemell, fél merci csoki, tejeskávé 1 dl tejjel
uzsonna: cseresznye
vacsora: 40 g zab, 2 tk. kakaópor, 2 tk. mák, citrom, túró

nem számoltam ki, hogy ma mennyit ettem, de gyanítom h többet mint kellett volna.
Még megyek egy lépcsőset edzeni, sztem viszek pár szem korpovit kekszet és fehérjeturmixot.
Ma sokat ittam, jee. Nem vagyok annyira átkattanva a diétára, de ez így jó, csak azokat az apró csokikat kéne kihagyni, meg jobban mérni, hogy tudjam minden okés e.
Kikészít a meleg, egész nap lihegek, ráadásul ma félig tök értelmetlenül szaladgáltam a városban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése