2013. június 19., szerda

szerda

Rettenet a hőség, de nagyjából élvezem!! Hiszen ezt vártuk egész télen, sőt tavasszal is, nemde?? Úgyhogy örüljünk csak neki egy kicsit!!
Tegnap délelőtt vizsgáztam a Petőben, aztán Klauval kávéztunk a mekiben, otthon főztem kajcsit, majd átbicikliztem a barátnőmhöz Vecsésre. Remélem sikeresen visszahoztam a jókedvét (úgy tűnik) úgyhogy nagyon jól éreztem magam!!!! Totál jó lesz ez a nyár, teszek érte!
Ma reggel elmentünk edzeni, egy capoeira edzésre, szétizzadtuk a fejünket, aztán nagyon fincsit tízóriztunk, 1re meg mentem vizsgázni a bárczira (elég szarul sikerült). Találkoztam a barátnőmmel, akinek esküvője lesz, és megkaptam a meghívót! Nagyon már és  még motiváltabb vagyok, hogy jól nézzek ki a koszorúlányruhában!!! Hát ennyi. Ma még hazatekerek és pihegni fogok bent a hűsün. :D

reggeli: 2 sz. tk. kenyér, sajtkrém, 6 sz. csirkesonka, uborka
tízórai: 150 g zott joghurt, meggy, 1 alma, fahéj
ebéd előtt: kávé 1 tejszínnel, kb 2 marék cseresznye
ebéd: csirkemelles-spenótos +tejfölös rizs---NAGYON FINCSI ;)
uzsi:2 gombóc fagyi tölcsér nélkül
vacsora:tejeskávé (lefagyasztva), 1 merőkanál borsófőzelék, 2 harapás rántott hús, 1 marék málna

mozgás: 1 óra capoeira, 30 perc biciklizés

POPMÁZATOS NAPOM VOLT!!!! :))))

ui: tegnap sok mindent ettem meg volt szotyi és sör is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése