2013. május 21., kedd

Ma már hatkor felkeltem! Mert este is 10 körül már bedőltem az ágyba, nagyon fáradt voltam a futás után. A mai napi tervek: reggelizés-tanulás-ebédelés-vizsga-görkorizás-tanulás-erősítés. Lássuk mi lesz belőle!!

-Hát. Eddig reggeliztem, gépeztem, tízóraiztam , átgörkoriztam Krisfófhoz meg vissza, kaptam egy munkaajánlatot (gyerekvigyázás, ó je!!!) és ebédeltem. Tanulás? Az még nem volt. De most láttam , hogy ma 7-től runtilt lesz a Margitszigeten. Még sohasem voltam, de jó lenne csapatban futni, tegnap is tök jó volt, egy nagyon jó tempót diktáló csávó futott előttem a szigeten, ezért nem álltam meg, hanem sokkal jobb időt futottam, mint magamban szoktam. Úgyhogy azt hiszem, érdemes lenne elmennem. Ma 3-tól van egy vizsgám, fél 5re sztem haza is érek, úgyhogy beleférne. :)

reggeli: 30 g zabkorpa, 5 g mazsi, 5 g kókuszreszelék, 5 g lenmag, 1 dl tej, 1 dl 3,5-ös tej a kávémba
tízórai: mag nélkül 26 dkg cseresznye, kávé 1 tejszínnel
ebéd: 15 dkg sajttekercs, 2 paradicsom, 1 paprika
ebéd utáni uzsi: 25 dkg túró, 20 dkg eper->voilá fagyi!
uzsi edzés előtt: tejeskávé, 1 kocka étcsoki
vacsora edzés után: joghurtos csirkemell, salátával, szotyi, kakaó és 1 kocka étcsoki

edzés:15 perc futás, 20 perc kardió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése