2013. május 22., szerda

Rohadt jó érzés, hogy van mögöttem két nap, amit nem szúrtam el!!! Tegnap iciripiciri kedvem sem volt edzeni, fájt mindenem és olyan szinten erőtlennek éreztem magam...de legyőztem, és igaz, hogy nem órákat, de minőségi időt edzettem! Már csak a kajáláson (esti nasizás) kell javítanom és sínen vagyok!! Már egy milka csokira sikeresen nemet mondtam tegnap :DDD
Ma megyek vizsgázni szintén de egy betűt nem néztem bele az anyagba ezért nem sok reményt fűzök a dologhoz, de azért a végsőkig küzdeni fogok, hogy ne kelljen még egyszer mennem!!
Ma vizsga után már csak punnyadást terveztem és esetleg beadandó írást. Remélem jó idő lesz, akkor kifetrengek napozni a Margiszigetre. Meg görkorizok és edzek egyet. Na már tök éhes vagyok de próbálom 7ig kihúzni a dolgot!!

reggeli: 1 kornpitz, 1 főtt tojás, májkrém, zöldségek, tejeskávé
tízórai: 1 grapefruit
ebéd: káposztaleves,  pirított újkrumpli(25 dkg) cukkinivel(15 dkg), tőkehal sajtmártásban (16 dkg+25 g krémsajt)
kávé tejjel
uzsonna: eperfagyi (25 dkg eper, 25 dkg túró)
vacsora: fehérjeturmix->remélem kibirom ezzel, mert már más nem fér bele a mai kcalba:D

Na ma istenien finom dolgokat és nagy adagokat ettem!! Mindezt 1500 kcal,120 g fehérje,  150 g ch és 45 g zsír formájában. :) Mindenkinek ajánlom, hogy ez alatt ne nagyon egyen, mert tartósan csak a kárára lesz, ha az alapanyagcseréje alá megy (+ a sporttal megemeljük az energiaigényt)Én ezzel a kajálással és a mai fél órai futással heti 0, 85 kg-ot fogyok, ami tökéj.-->picit belerondítottam ebbe: 1 kocka étcsoki, szotyi marokszám és 1 icipici szelet vajaskalács

edzés: kb fél óra erősítés: kötélmászás, gyűrű, 30 perc futás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése