2013. május 29., szerda

Szarrá kellett motiválnom magam, hogy felkússzak ide és megírjam a bejegyzésem. Hát ebből sejthető, hogy milyen volt az elmúlt 2 napom. Egy csomó szirszart összeettem és nem mozogtam. Mondjuk időm nem lett volna rá egy perc se, totál sok minden volt megint. Tegnap levizsgáztam 2 tantárgyból és hála Istennek sikerültek. Aztán gyakorlaton voltam 8ig. Utána Kristóffal még gyrosoztunk egy nagyon sétáltunk, meg fagyiztunk.
De!! Ma már vissza kell térnem, mert nem akarom, hogy ne legyenek eredményeim! Meg amúgy is , tudom, hogy jobban érzem magam a bőrömben ha okés vagyok. Csak nem könnyű, mert igenis baromi sok pluszenergia ez.
Vicces volt, a barátom tegnap bejött gyakorlatra és brutálisan elfáradt. :DDD Örülök, mert én folyton mondom h jajj de kinyúltam, gyakon voltam, és hát persze mindenki legyint h ja, én is tök elfáradtam. De legalább látja, hogy ide aztán tényleg kell az energia mert igazi kis energiavámpírok a gyerekek :DD
Sajna a sarkam tropára ment, nagyon kitöredezetett és megint lett rajta egy mélyebb repedés, ami miatt most konkrétan sántítok, és nem tudok ráállni a lábamra, úgyhogy a futásnak lőttek, valami talajtornát fogok ma csinálni.
Na mi van még velem? Nem tudom, örülök hogy haladok a vizsgákkal, de még RENGETEG van hátra! MEg szeretném a nyarat, de picit félek is tőle, hogy nem olyan lesz mint szeretném. És a barátom a héten végez a vizsgáival és  hazaköltözik ami űberszar lesz, mert fogalmam sincs , hogy mikor tudunk majd talákozni. :((
Na jó, ha eszembe jut majd még valami, akkor írok , de most mindjárt nekiállok az ANATÓMIÁNAK. Úgy érzem sose lesz vége :(

reggeli: tejeskávé, szokásos zabpelyhes kása
tízórai: szotyi
ebéd: nagy adag bolognai füstölt sajttal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése