2013. szeptember 16., hétfő

A hétvégémet (az utolsó ,gyönyörű őszi idős szabad hétvégém) a sorozatok előtt ülve és KAJÁLVA töltöttem. Elszomorító. Egyrészt mert:
-bazira sokkal jobban kellene felhasználnom az időt
-kettő : DIÉTÁZOM, és mindjárt megyek kontrollra
-három, le akarok fogyni
-négy: ettől csak szar kedvem lesz és enervált leszek
KELL EZ NEKEM????
soha többet.

Ma szerintem ugrált a cukrom, vagy az inzulin vagy mitudja de a hétvégi 8 szelet pizza, sütemény és 6 szelet torta(!!!) után szegénykém kicsit kiakadt és egész nap éhes voltam és hányingerem volt.
Azért igyekeztem visszafogni magam, ezeket ettem:
reggel egy tejszínes kávé
aztán a vonaton még hányingerem volt
8tól egy elhúzódott negyed tízig tartó megbeszélésen vettem részt, ami érdekes volt (holnap megyek felnőtt csoportba) de addigra már kopogott a szemem
-megettem egy barna kenyeret sajjtal, vajjal, meg egy almát
ebédre a vasárnapi maradékot: barna rizs, husik , zöldség, párolt lilakáposzta
-eközben bent ültem két hasznavehetetlen, borzadályosan gusztustalanul unalmas és fölösleges órán, rá is ment a délelőttöm. nem tudom minek járok iskolába, mert ezért nem éri meg, az tuttti.
-elmentem k-hoz, aki okosan dolgozott a suli helyett
-ittunk egy kávét a szép időben a könyvtár előtti kiülős helyen: melangot ittam, ami mézzel van
-utána elmentem Kristófhoz, dumcsiztunk és vettem egy könyvet , amit már régóta meg szerettem volna
-közben uzsiztam is: 1 fürt szőlő és korpovit keksz. ez még a kávé előtt volt
negyed hétre hazaértem(kicsit bealudtam a buszon, jön a front), majd felvettem a futócipőt (HURRÁ!), a félmaraton óta nem futottam. Tegnap D. megvilágosított, hogy a két mutatólábujjam NEM ki van körömlakkozva és azért olyan szép lila (én hülye), hanem így a fmaraton után egy héttel is TEHÉNLILA. brutális. mióta ezt tudom, hogy nem körömlakk, csak sápadok. nem csoda, hogy úgy fájt egy hétig.
-tehát futottam gyatra 2,5 km-t, meg 2x felfutottam a dombra (az még plusz két perc), csináltam 20 kitörtést, majd légszomjban majd meghaltam és hazalihegtem. elég rosszul megy mindenféle edzés, mindentől kiköpöm a tüdőm. 
-megvacsiztam: barna kenyér, 20 dkg körözött (az egy doboznyi), 2 sonka.
-utána táncikáltam ereszdelahajam módra latin zenékre (nekem erre megy ) totál leizzadtam , tök szexin dobáltam a hajam és nagyon HOTnak éreztem magam , ahogy néztem a tükörben a benszülöttáncomat. kár, hogy mindenki más irtó nevetségesnek lát ilyenkor.

ezek ótán szöszöltem a kedvenc közösségi oldalamon és próbáltam összelapátolni, hogy mi lesz a héten. 
Tényleg ennyi, MINDENT leírtam. Jó lenne már egy nagy gombóc ENERGIA és kicsattanó egészség és jókedv. én mindent megteszek érte.

*holnaptól újra elolvasom  a könyvet, ami leírja h én irányítom az érzéseimet és pozitív leszek
*pozitív leszek
*pozitív leszek :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése