2013. szeptember 18., szerda

Ma rápihentem az éjszakázásra.

Talán kicsit túlzottan is kipihentem magam, mert megint fáradt vagyok :D Pedig most fogok indulni éjszakázni. Tegnap este9kor már ágyba dőltem és reggel9-ig nyomattam. Aztán gyors reggeli, majd elvittem a kutyut sétálni és segítettem mamának parit pucolni. Tornáztam 20 percet (elég nyomin ment), de még nem az igazi a dolog, rá kell kapjak az ízére, mert poshadós még nagyon. Aztán ebédeltem, majd betettem egy filmet és Kacorral bealudtunk. Uzsiztam, fürdés,hajmosás, most iszom a kávém és indulok, gyors tali a babámmal, majd megyek a csoportba.

reggeli: zabpehely, 1 tojásfehérje, kakaó, dió
ebéd: spenót, 2 főtt tojás, 2 fasirt
uzsonna: 2 bazi nagy adagnyi máglyarakás (ezt eltúloztam, nem kellett volna ennyit ennem)
aztán most a tejeskávé
vacsi: azt még meglátom

csókimóki mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése