2013. szeptember 9., hétfő

letelt.

SZóóóóval, eltelt az a bizonyos THREE MONTHS , ami a blogom mottójában benne volt. A júniustól szeptemberig tartó három hónap a félmaratonra való felkészülés jegyében telt. Így visszanézve baromi gyorsan eltelt, és sokkal, sokkal többet is kihozhattam volna belőle!!! Úgyhogy most újabb három hónapra nézek előre, és komolyabban véve a terveimet, igyekszem elérni a céljaimat.
Ebben a három hónapban voltak szuper heteim, amikor csúcsteljesítménnyel, nagyon könnyedén edzettem, vettem az akadályokat. Imádtam a közös lépcsős edzésekre járni, imádtam azt, hogy megcsinálom, jó vagyok, hogy éreztem az izmaimat...Igazán megszerettem a futást, abban is fejlődtem, a mindannapjaim részévé vált.... Aztán voltak borzadalmas heteim, amikor csúfosan semmittettem, szarul kajáltam és szarul éreztem magam. 
Miért?? Nem tudom, de már nem is érdekel, már nem nézek hátra, csak előre.
A lényeg: vasárnap lefutottam életem ELSŐ FÉLMARATONJÁT!!! 2 óra 33 másodperc alatt sikerült. Életre szóló élmény volt, amióta ezt megtapasztalatam, VÉGIGCSINÁLTAM, látom hogy nincs lehetetlen, csak ha én vagyook tehetetlen......
Lehetett volna jobb az időm, jobb a közérzetem, ha az uccsó 3 héten nem pihenek ilyen túlzottan rá...de G alakult, akkor, a felkészülés végén elfogyott az erőm.
Ma fáj mindenem, be vannak gyulladva a lábujjaim, 5 percet tudtam lépésben kocogni, de megérte!!! És fejben már készülök a következő megmérettetésre, ahol sokkal felkészültebben és magabiztosabban tudok már teljesíteni...
De ilyenek ezek az első dolgok...kicsit félresikerültek, nem olyanok, mint azt a 3 hónap alatt eltervezgettük...de összességében a lényeg az, hogy megcsináltam, legyőztem magam olyan sok pillanatban, amikor majdnem összeestem és meghaltam. Mert sokszor éreztem így. 
Mit várok magamtól? Sokkal több AKARATERŐT!!!!!!!!!!!!!!! A diétám figyelmes tartását és a mindennapos testedzést (sokkal, sokkal több nyújtással). 

A mai nap kezdtem ezt a harci feladatot. A sport terén az a 10 perc futásnak nem minősülő gyaloglás ment, fájt mindenem, szó szerint nem bírtam egy seconddal se gyorsítani..aztán az eső is eleredt. Délutánra mentem suliba, fél8-ig gyakorlat, fájt  a fejem, az egész fogsorom (azt hiszem nagyon szorítom éjszaka) , remélem az immunrendszerem is bírta a lázas-kakis-bacis gyereksereget, és nem dőlök ki a sorból holnapra.

Étkezés ma:
reggeli: teljes kiörlésű kenyér, körözött, saláta, paradicsom
tízórai: 1 egészséges de nem kcal szegény keksz (én sütöttem) szilvalekvárral
ebéd: nagy adag töltött csirke, saláta, feta sajt, 1 tojás
mekis kávé
uzsonna:karalábé, 1 répa, 1 alma, 1 kis fürt szőlő
vacsora: tk kenyér , körözött, 1 merci csoki, pár szem szőlő

Holnap is folytatni fogom, nem bukok el, nem állok le, nem adom fel!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése