2013. szeptember 11., szerda

Tegnap pihinap volt, de a kajálást jól nyomtam. Ma elaludtam, 9-kor keltem fel, ezért nem mentem be az első órámra. Az a baj , h fel van dagadva a pofazacskóm, vagy mim, lehet a fogaim nőnek, vagy a csuda tudja, de BAZIRA FÁJ, és szar rágni vele. Már tegnap óta ez van, remélem hamar elmúlik mert hnap is húzós napom lesz.
Ma annyit sportoltam , hogy futottam Kristóffal 5 km-t a Margitszigeten, az jó volt, meg akkorra az idő is klassz volt (reggel esett), csak nehezen ment. Lassú és nehéz vagyok.
De lesz majd jobb is!
Szóval volt még egy uncsi órám a suliban, meg bementem olvasgatni a szabóervinbe. Nemsokára alszok, mert kivagyok. 
Nem tudok mit írni, nagyon várom a hétvégét, és nagyon fáradt vagyok. :((


ui: de azért eddzen mindenki böcsülettel, amennyit csak bír , és kajáljatok normálisan!!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése