2013. szeptember 17., kedd

"Nagy kőszobor, életre keltél???"

El is felejtettem említeni , hogy hétvégén megnéztem a mulánt is. az a mese egyszerűen magával ragadó, és oltári vicces. Csomószor eszembe jut belőle 1-1 részlet , aztán csak mosolygok magamban, mint most a gép előtt :D
Reggel a 6:40-es vonattal mentem suliba. Amikor felkeltem még szakadt az eső, aztán napközben nem volt vele gond, csak nagyon fújt a szél. Otthon  bebúrtam a reggelim: 1 tükörtojás, sonka, barnakenyér, zöldség, tejszínes kávé. Nem kellett volna ilyen korán ennem, mert 8kor már BAZI éhes voltam, de nem volt mit tenni, 8-10-ig a parkisonos csoportba ültünk be. Ami nagyon jó volt! Csak ketten voltak a foglalkozáson, ezért 3 hallgató csajszi még beállt demonstrálni a feladatokat, amin jókat röhögtünk...nem is olyan könnyűek a feladatok, és a priccs sem épp kényelmes :D Pörgős, dinamikus 2 óra volt, rengeteg feladattal és egy rendkívül szimpatikus konduktorral.
Utána épp csak pisilni tudtunk és ettem egy almát és loholtunk a kövi megfigyelésre: 10-12-ig egy sceloris multiplexes kezdő fekvőre mentünk be. Ez már jóval vontatottabb volt, mint a parkinson, és már nagyon nagyon korgott a pocóm, úgyhogy alig vártam , hogy vége legyen (pedig jó volt amúgy). Szeretek a felnőtten lenni, bár beszélgetni, meg utánajárni a dolgoknak még nem volt időm, de jó lesz itt ez a négy hét. :) Aztán ebédeltem vadast tésztával, és úgy kinyúltunk Klauval, hogy már nem volt erőnk több foglalkozásra bemenni. Elslattyogtunk a mammutba, néztük a libribe a könyveket, aztán találkoztam K-val és fimeztünk nála. Azon én jól bealudtam, mert marha fáradt voltam . Ettem 4 szem maoamot meg egy kis rész pitét husival meg 2 saját sütésű kekszet.
6kor jöttem haza, itthon vacsiztam: májkrém, barna kenyér, sajttekercs, zöldség, sonka, és 1 nagy falat máglyarakás. Holnap azt viszek, jajj alig várom, hogy megegyem!!! Imádom, mamácska az én kérésemre sütötte :))))
Voltunk ma a good newsban is és vettem egy könyvet, azt fogom olvasni a napokban. Most teázok és lehet h megnézem a dr. csont legújabb részét (ha fent van) aztán egy minimál mozgást tervezek itt a szobában és alszok. Eléggé fáraszt az idő, meg asszem az élet :DDDD
Holnap fogok többet sportolni, mert csak annyi lesz a dolgom, hogy sokáig alszok és este 8ra megyek éjszakázni a csoportba. Úgyhogy bele fog férni egy hosszabb mocorgós etap. Kivel mi van (Szuzön??? ), hogy telnek az őszi napok?
A teám tök fincsi!!! Igyekszem ilyen dolgokkal (tea, és egyelőre más nem jut eszembe) pótolni az evési kényszeremet.
Mondtam már, hogy a sulimban egy csomóan csomót fogytak a nyáron, és eléggé jól néznek ki?
Én is felkötöm a gatyám :))))
De nem sietek sehova. Hugi tegnap mondta, hogy fogytam, nem? Amúgy múlt héten igen, de a hétvége óta nem álltam mérlegre, mert asszem nem. Meg hát, a különböző ruhák elég csalókák. :)
De haladok, tyúklépésekkel, de haladok az utamon. Nekem a nyár lett volna az ütős, ha kihasználom, akkor volt rengeteg időm és erőm, most egyikkel se kérkedhetek, ezért sokkal türelemesebbnek kell magammal szemben lennem, és megadni az időt, amivel elérem a célom. Lassú víz partot most, csak hogy stílusosan, közmondással fejezzem be a mai naplómat :D
csóki mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése